2006-06-29

d e så jävla jobbit just nu

alla är störda i huvet och ja hatar dom. mina föräldrar är dom värsta föräldrarna i hela världen. jag hatar min mamma för att hon alltid e sur och aldri lyssnar på mig. hur fan kan hon inte fatta nåt. hon fattar ju men hon skiter i d. min pappa hatar jag för honom har ja inte ens sett på fyra år. han drog för han sket i oss. och ville bara knulla sin jävla hora som han träffat på internet. så han drog med henne. mamma har legat på soffan som ett mongo och bölat och klagat sen den dan. hur fan tänker hon? res dig upp kärringjävel. jag pallar inte att se dig sådär. gör nåt. laga mat. städa. sök hjälp. betala hyran. jag skiter i vicket. bara du gör något. ja går sönder när jag ser dig. jag orkar inte se dig sån mer. jag dör hellre. gör nåt! ingen bryr sig om mig alla bara bryr sig om sig själva och om jag e lessen är det alltid bara: det är så i den åldern, det ordnar sig. det blir lättare när du blir äldre.
fuck you. det blir inte bättre. jag ska hoppa framför tunnelbanan å ingen kommer ens bry sig. kanske mamma men det enda som händer är väl att hon gråter på soffan i fyra år till. varför kan du inte göra något åt dig själv mamma. jag har sakt till henne att ja vill dö å hon vet att ja försökt en gång förut. hon vet att ja menar allvar. men hon ”orkar inget just nu” säger hon. hon borde fan också ta livet av sig. i skolan e ja bara ett problem när jag e där så när jag inte kommer dit tycker de att det e skönt. mina lärare? jo anders vill ofta prata med mig efter lektionerna men d kan kanske ha en del att göra med att han blir kåt av att stirra på mina bröst. ”hur är det gumman vi får ju inte se dig så ofta här i skolan nuförtiden” nej ditt äckel och ta bort din svettiga hand från mitt lår. dö! ja fattar inte hur en del människor får bli lärare. om ja var d skulle ja aldri röra eleverna och ja skulle alltid lyssna på dom. ja skulle vara en sån som verkligen ställer upp och gör nåt åt deras problem även om d e mitt i min lunch eller om ja måste på nåt möte med slöjdläraren. alla ser ju exakt hur dålit ja mår. sånt syns. men nä d e bara jobbit å ta tag i det eller? samma me mamma. om ja va förälder skulle ja alltid se till så mina barn kunde snacka me mig hur dålit ja än mådde skulle ja ställa upp. min mamma är en feg fitta som är egoist. ”allt ordnar sig” fuck you! ”du kanske borde träffa nån kille” fuck you! ”ja orkar inte just nu” fuck you! ”varför gråter du gumman” FUCK YOU! ja har sagt varför ja gråter har du inte hört ett skit bryr du dig inte om mig alls lyssnar du nånsin på vad jag säger är du den enda mänskan på jorden som du bryr dig om är ja inte ditt barn som du skulle ta hand om? ja vill att du ska vara min mamma nu. om man skaffar barn måste man ta hand om dem. ja klarar mig inte själv ännu. ja klarar faktiskt inte alls mera. inget ordnar sig. har ni glömt hur det är att vara ung eller har ni levt i glashus hela livet? ja vill att du reser dig ur soffan å skaffar ett liv jävla idiot. ja vill inte att du låter pappa hålla dig på soffan tills du ruttnar och blir till jord som nån hund pissar i. pappa ringer mig jämnt. vet du d? han ringer å frågar om han får träffa mig å varför ja inte vill träffa han å kaaaaariiiin. därför att hon e en jävla hora å för att du har dödat min mamma nästan jävla gubbjävel. ja skulle aldri gråta så han hörde. ja skulle aldri välja han istället. ja vill att du skärper dig och blir min mamma igen å struntar i den där jävla gubben. han kan gå och knulla sig själv med sin gitarr och sina födelsedagspresenter i röven. ja har allti vart på din sida. men ja orkar inte mer. allt e så jävla jobbit just nu å jag tror inte att du nånsin kommer bli bra igen. varför blir du aldrig normal. ja kan inte ta hem folk till oss för d ser ut som skit för du städar aldri och du ligger alltid där. inte för att det spelar nån roll längre för ja bryr mig inte om mina så kallade kompisar längre i alla fall. ja hatar dem. de bryr sig bara tills det blir jobbigt för dem och sedan slutar d svara och plötsligt umgås man inte alls längre. de kan dra åt helvete precis som alla andra. ja förstår inte hur d kan vara så många värdelösa människor på samma jord och ändå verkar de så glada å nöjda med allt. ser ni inte hur äckligt allt e hur störda alla e hur värdelösa alla e? hur kan ni vilja leva i den världen. ja vill inte det.ja vill inte leva om du inte är en människa ens. ja vill dö för att du inte bryr dig om nåt. ja hatar att du inte är en mamma till mig. jag älskar ju dig men ja hatar dig mer. å pappa bara pratar om att han e besviken på dig å att du borde rycka upp dig å jag säger att d är hans fel å att han borde se vad han gjort mot dig. han bor i sitt stora fina hus med sina nya duktiga barn som aldrig är problem å han e så lycklig å han tänker inte hjälpa dig. ”d kan bara hon göra själv”. fuck you pappa. hon kan inget själv hon kan inte ens köpa toapapper så hon torkar sig med tidningen tills ja handlar nytt. ja kan inte se dig såhär. du e redan död ju. du e ingenting längre mer än en äcklig klump som e ledsen. ja gör vad du borde gjort för länge sedan.

15 Comments:

Anonymous Anonym said...

Skitprosa!

7:01 em  
Blogger Eric Goesta Rosén said...

Oh well. Jag är själv rätt tillfreds med den. Är alla lika usla tycker du?

8:59 em  
Anonymous Anonym said...

oj, vilka hårda ord.
jaja, alla kan väl inte tycka om samma saker. jag gillade den iaf.

11:04 em  
Anonymous Anonym said...

Åh, vad jag känner för tjejen! Mycket realistiskt skrivet.

3:53 em  
Anonymous Anonym said...

Jätteskitprosa!

2:24 em  
Anonymous Anonym said...

Jag har velat kommentera varenda post, men inte riktigt förmått mig. Jag spanar iaf in sidan varj dag i hopp om mer prosa.

Du gör min värld lite vackrare. Mer verklig. Mer sorglig. Men mest mer vacker. (Jag är lite hemligt kär i dig..)

7:14 em  
Blogger Artful Ego said...

en verklig värld är en vacker värld...d suger..men så är d! läs om knark, cancer & havererade relationer hos mig om du vill....kommer hänga hos dig a lot...d var befriande att läsa lite jävla tough shit, du är inte ensam..Artful

9:50 em  
Anonymous Anonym said...

varför inte ge lite luft mellan styckena?

7:02 fm  
Blogger Akut Insikt said...

Personlig åsikt. Jag vet att det är medvetet av dig, men jag är väl för gammal(29) för att uppskatta e d aldri osv.

Sen får prosa gärna lämna lite åt läsaren att lista ut. det är lite för rakt på sak. men det är ju jag.

12:33 em  
Anonymous Anonym said...

LUFT. Och det känns som den är skriven av en "flikka" med för mycket smink.

7:33 em  
Blogger jonny said...

jonny blir fan glad av att någon annan har en vacker värld med en massa pissfittor till människor i den.

12:13 fm  
Anonymous Anonym said...

Det var en stark text som berörde mig. Hit kommer jag fler gånger.

3:59 em  
Anonymous Anonym said...

Lite långrandigt slut, annars mkt bra. Skulle kännas starkare om den var skriven på riktig svenska, hela talspråksgrejen tar bort udden av texten, i min mening. kanske berorpå att jag läser den äkta varan (emo-bloggarna på ungdomscommunitys, alltså) så ofta.

2:17 em  
Anonymous Anonym said...

Wow, har du inte upplevt detta själv så har du en helt fantastisk förmåga att leva dig in i andras situationer! Impad.

Dela inte in texten i stycken och ändra inte d, e, aldri osv som några läsare vill. Precis så som du har skrivit ser mina "ledsna sidor" ut i mina tonårsdagböcker. Ibland är, ibland bara e, nästan aldrig punkt eller stor bokstav. Är livet kaotiskt blir texterna kaotiska.

Har läst det andra du skrivit med, mycket som är suveränt!

8:51 em  
Blogger Lisa Gidlöf said...

nära och verkligt. det var verkligen "Pang på" men det gillades, jag menar det är ju ett slags känsloutbrott. du borde skriva mer på det här om du inte redan gjort det. ös på bara. du har känslan.

12:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se