2006-05-08

Mötet - Replik på Robert Kangas text

Han tittade lystet på mina bröst och sa att han inte visste vad rädsla var och han tänker inte missa något för att han håller tillbaka. Jag sa att jag tycker att alla möten med människor är berikande och att man måste ge och ta och att det är det som är det fina. Han nickade och höll med och jag sa att det här går för fort, är över för fort men visst kan vi gå hem till dig och ditt. Jag log. Han tog mina bröst i sina händer och såg uppriktigt intresserad ut och studerade dem som vore de något nytt och jag gillade hur han tittade på dem, på mig. Det pirrade i kroppen och han tog min hand och drog mig emot sig och till sängen sedan och tog av mig byxorna lite slarvigt och alldeles för ivrigt och jag frågade om det var länge sedan och han tittade på mig och jag sa att det går för fort och han tittade på mig och rodnade lite. Jag var verkligen kåt ändå och han hade händerna på mig och i mig och han var för hetsig och otålig men jag ville verkligen vara honom till lags för han tycktes längta så efter mig och jag njöt där jag låg bredvid honom. Han var ovanpå och liksom stressade sig fram i mig och jag tittade på honom, önskade att han skulle orka längre men visste att det redan var för sent så jag passade på att ta vara på mötet så mycket det bara gick. Och det var över och aningens resignerad inför sitt halva misslyckande lade han sig på rygg och sträckte sig omedelbart efter en cigarett och tittade menande på mig men frågade aldrig om jag ville ha en. Jag försökte snacka med honom och få honom att förstå att det var okej och att jag gillade honom och att det var skönt och att vi kunde göra det igen om han ville ha en ny chans, så att säga, bättre lycka nästa gång eller i värsta fall tredje gången gillt och jag smekte honom men han drog sig undan väl medveten om sina begränsningar. Jag kysste hans hals och kände på hela honom men han hade fullständigt givit upp nu och han tittade bort och sa att det räckte. Han såg sorgsen ut när han gav mig mina trosor och gick bort mot badrummet och han tittade tillbaka på mig och försökte le men han såg bara nervös ut och jag fick en klump i magen för jag hade verkligen velat att han skulle få känna sig stor och stark och bra med mig. Vi hade misslyckats båda två och det gjorde ont i mig. Han försvann in i badrummet och jag tänkte att i så fall får jag hjälpa mig själv för han klarar inte mer och jag har inte lust eller tid att vänta mera och jag tog ett djupt andetag och försvann in i mig själv och emedan han tvättade bort sin skam och sitt misslyckande och sin osäkerhet i det lilla badrummet nådde jag slutligen hela vägen.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Som du får till det.

3:33 fm  
Anonymous Anonym said...

What a great site » »

11:32 em  
Anonymous Anonym said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » »

12:02 em  
Anonymous Anonym said...

Keep up the good work » » »

8:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se